• Українська
  • English
 

Тренінг "Навчання навикам використання соціальних медіа для НУО" у м. Львів

18 Лютий 2014

На сьогодні важко уявити людину, яка не зареєстрована у соціальних мережах або не користується соціальними медіа. Останнім часом навіть більшість новин люди дізнаються із соціальних мереж, які стають важливим та актуальним джерелом інформації. Із розвитком нових соціальних медіа та збільшенням їхнього функціоналу, соціальні мережі на сьогодні не лише виконують комунікативну функцію  - вони дозволяють людям самореалізовуватися, знаходити друзів та однодумців, об’єднуватися у спільноти. Актуальними є соціальні медіа і для людей з особливими потребами. Люди з особливими потребами мають змогу вирішувати свої питання за допомогою соціальних медіа, звертатися до відповідних органів, об’єднуватися з однодумцями заради вирішення проблем.
Важливу роль соціальні медіа відіграють також і у діяльності громадських організацій. Для того аби знати потреби та проблеми представників цільової групи, яким допомагає організація – необхідно «бути там, де цільова група», вивчати суспільну думку, дізнаватися бачення шляхів вирішення проблем та проблемних ситуацій від тих, хто потребує допомоги. Соціальні медіа дають можливість НУО постійно бути на зв’язку із представниками цільової групи, швидко та ефективно реагувати на їх запити, тому соціальні медіа є важливими у роботі НУО.
У той же час – робота для НУО із використанням соціальних медіа – чудова нагода для НУО розказати про себе  та свою діяльність, поділитися досвідом та напрацюваннями, поінформувати громадськість про свої послуги, надати консультації. Як показує практика  - одним із найкращих способів проведення такої роботи у наш час  - є діяльність у соціальних медіа.
13-14 лютого навикам такої роботи навчалися представники НУО для людей з особливими потребами м. Львова, ГО «Астом-Ілко» Україна на  тренінгу  "Навчання навикам використання соціальним медіа для НУО", що проводиться в рамках проекту при фінансовоій підтримці Посольства США в Україні. Під час тренінгу було розглянуто актуальні питання, які стосуються соціальних мереж - створення та просування сторінок/акаунтів у соціальних мережах, просування та маркетинг у соціальних медіа, фандрейзинг та благодійність у соціальних мережах та ін.
Також, під час заходу було розглянуто важливі питання пошуку партнерів та донорів. Тренери розповіли учасникам про ефективні методи представлення своєї організації у соціальних мережах, створення свого іміджу та методи залучення аудиторії. Розглянули питання, які були актуальними для учасників - робота у соціальних мережах за допомогою нових програм та додатків – учасники навчились використовувати допоміжні програми при просуванні акаунтів своїх організації у соціальних мережах.
Дізналися учасники про можливості залучення коштів за допомогою соціальних медіа. Цей напрямок є відносно новим у соціальних медіа в Україні. Тим не менш, учасники попередніх тренінгів визначили цей напрямок як актуальний і важливий, ефективний метод фандрейзингу через соціальні мережі. Було розглянуто, зокрема, окремі техніки та методи пошуку коштів, написання листів та звернення до аудиторії, етичні аспекти цієї діяльності, тощо.
Тренери розповіли учасникам із власного досвіду, як безкоштовно просувати сторінку організації у соціальних мережах, як ефективно взаємодіяти із аудиторією та розповіли про методи подолання негативу у соціальних мережах.
Усі учасники по завершенню тренінгу отримали CD із навчальним теоретичними та практичними матеріалом.